2010. május 24., hétfő

Anettéknél hétvégén

2010.május 21.Péntek
Éva néni harmadjára is Anettnek adott.Ma csak négy órája volt és utána elmentünk ebédelni.16:30-kor jött értünk az apukája.Ma este nem csináltunk sokat csak Anett megcsinálta a helyemet az ágyban,de szerencse találkozhattam régi barátaimmal.Este elmentünk fürdeni és utána aludni.
2010.május 22.Szombat
Ma reggel korán kelt Anett ezért hagyott engem aludni.Mikor már én is felkeltem megreggeliztünk.Én tévézhettem Anett pedig 3-ig kertészkedett,mert utána átjött a Móni.Utána elmentünk hármasban biciklizni.Megnéztünk az egész környéket,nekem nagyon tetszett.Mikor haza értünk gépeztünk.Még Móni szülei azt is megengették,hogy itt aludjon.Este legalább 3-ig fenn voltunk.A Móniék félelmetes dolgot csináltak,de az titok.Utána viszont aludtunk.
2010.május 23.Vasárnap
Anettel korán felkeltünk,de a Móni még aludt.Mikor felkelt a Móni nagyon finomat reggeliztünk.Anett,Móni meg én megint elmentünk biciklizni legalább 3 órát.Képzeljétek Móniékat megkergette egy kutya,de utána siettünk haza.Utána megnéztük az AVATART.Nagyon jó film,de már annyi volt az idő,hogy a Móninak mennie kellett,de jól szórakoztunk.Mivel a Móni ma már nem aludt itt ezért megkértem Anettet,hogy had alhassak mellette.Elmentünk fürdeni és aludni.
2010.május 24.Hétfő
Ma már mind ketten későn keltünk.Megreggeliztünk és kimentünk a videó tékába kivenni egy filmet.A címe:Tolvajok hercege.Miután megnéztük most mi ketten mentünk el biciklizni.Most csak 2 órát bicikliztünk.Haza jöttünk és játszottunk Anett tesójával.Utána pedig vissza vittük a DVD a tékába és utána lefürödtünk és elmentünk aludni.Ezt a hétvégét soha nem fogom elfelejteni,de remélem következő héten Móninak ad Éva néni,mert hétvégén Anett alszik Móninál és megint elmehetünk biciklizni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése