2010. január 9., szombat

Nusiéknál

2010.01.08
Ma haza értem a Nusiékhoz találkoztam plüss barátaival és a nővérével Orsival.Nagyon kedvesek voltak!Megkértem hogy hagy maradjak itt velük.Nusi ki ment enni majd le ült TV-ni utána meg be ment számítógépezni és vitt engem is és játszottunk a sims-el.(Nagyon jó volt).És leesteledett és lefeküdtünk.

2010.01.09 Szombat
Ma fölkeltünk kimentünk enni és leültünk TV-ni.A Nusi lement megetetni a cicákat majd följött és megpróbáltam segíteni össze pakolni a szobáját.Miután kész lett föl öltözött mert majd jön az apukája és elvisz minket a mamájáéihoz és ott ebédelünk és ott maradtunk estig haza hozott a Nusi el ment elvégezni a dolgait engem odavitt a Plüss barátainkhoz.Majd ő is odajött elaludtunk.

2010.01.10 Vasárnap
Ma reggel föl keltünk összekészülődtek a Nusiék és el mentünk vásárolni ott töltöttünk majdnem 2 órát.Miután hazaérkeztünk megfőzték a vacsorát Rántott húst krumplival és salátával.Utána leültünk TV-ni majd a Nusi kifestette a körmét.Majd utána elmentünk lefeküdni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése