2009. december 6., vasárnap

Anettnél

Péntek 2009. december 4.
Éva néni az első óra után oda adott Anettnek.Ő utána elvitt az emelt rajzra.Ott rajzolnia kellett csendéletet én néztem,hogy rajzol.Aztán elvitt matekra,de a matekot nem szeretem.Nagy izgalom vártam,hogy kicsöngessenek mert a 4.órában jött a Mikulás.Mikor kicsöngettek gyorsan felmenetük Anettel 202-es terembe.Amikor bementünk a terembe láttam az asztalokon a Mikulás csomagokat.Anett csomagjában volt egy aranyos mágneses kutya és sok csoki.Az óra után elmentünk ebédelni és kimentünk a játszótérre fél háromig mert utána átmentünk a Pannihoz.Útközben sokat beszélgettek.Amikor megérkeztünk akkor activityztünk.Amikor sötét lett sötétesdiset játszottunk.Az olyan,hogy az egyik helyről átkel szaladni a másikra és középen áll a fogó.Én féltem egy kicsit mert sötét volt a szobában,de azért nagyon jó volt.Sajnos 7 órakor haza mentünk,de nekem tetszett.Amikor hazaértünk én már nagyon fáradt voltam ezért Anett csinált helyet az állatkái között.Szereztem is új barátokat:Hófehérkét a kislány macit,Agancsot a szarvast,Manót a kiskutyát és Bagirát a kis tigrist.Nagyon hamar elaludtam mert fáradt voltam.De azért jó volt a mai nap Anettel.
Szombat 2009. december 5.
Ma Anettel korán felkeltünk.Lementünk és tévéztünk.1 óra körül elmentünk a boltba,hogy vegyük az ajándékot a Nagynénjének.Aztán 2 óra körül átmentünk a Nagymamájához az Anettnek és ott ebédeltünk.Miután megették az ebédet Anett kapott egy Hanna Montánás tortát.Nekem nagyon tetszett a torta.És oda is jött a Mikulás.Amikor eljöttünk fél hét volt.Este még Anették hoz is jött a Mikulás és hozott sok finomságot.Megfürödttünk.És Anettel meg a szüleivel 2 óráig Cluedoztunk.Utána megnéztük az Hercules Poirot ami 3-ig tartott.utána elmentünk aludni mert már nagyon fáradtak voltunk.
Vasárnap 2009. december 6.
Ma reggel már későn keltünk Anettel.Ma viszont muszáj volt megcsinálnia a leckéjét,de azt mondta,hogy utána kimegyünk a Duna partra.Gyorsan megírta és kimentünk A Duna partra és vittük a kutyáját a Morzsit.Ott töltöttünk 2 órát.Amikor haza jöttünk játszottunk Anették kiscicájával a Micivel.Délután még kimentünk a játszótérre és ott voltunk 1 órát mert haza kellet jönni azért mert sötét volt.Ma este korán kellett aludni menni mert másnap megyünk az iskolába.
Hétfő 2009. december 7.
Ma sajnos már vissza kellett agyon Anett Éva néninek mert most hétvégén máshoz megyek.De nekem Anettnél nagyon jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése