2009. december 13., vasárnap

Barbiéknál!

2009.December 11.
Első nap mikor Barbiéknál voltam nagyon megvoltam illetődve mert még senkit sem ismeretem.
De késöbb már nagyon jóléreztem magamat mert Barbi bemutatott a többi barátjának és jól
elvoltam velük. Elsősorba a papagájával (Gyurival).
2009.December12.
A szombati napon nagyon sokmindent csináltunk ,
reggeliztünk, utána tévéztünk ,táncoltunk, és számítógépeztünk.Ez délelöt történt. Délután pedig elmentünk vásárolni Barbi apukájának cipőt.
2009.December13.
Vasárnap Barbiéknál azzal kezdtük a napot hogy elmentünk a nagymamájához és utána hörcsögöt vásárolni.Mikor hazaértünk akkor berendeztük a hörcsög birodalmát. Ezután Barbi anyukája megfőzte az ebédet .(Nagyon finomat ettünk.)Miután megebédeltünk egy jó kis filmdélutánt csináltunk egészen estig elhúzodva. Nagyon jóléreztem magam Barbiéknál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése