2010. február 21., vasárnap

Móninál
2010.02.15. hétfő
Ma óra után Éva néni Móninak adott oda. Amikor hazaértünk a
suliból, Móni kitett az íróasztalára, hogy segítsek neki megoldani a házikat. Ahogy végeztünk, képzeljétek, olvastam egy rövidke mesét. Este kicsit későn aludtunk el.


2010.02.16. kedd
Ma egész nap Móni zsebében voltam és figyeltem az órákon (én persze tudtam a válaszokat) Anett és Ildi ma átjöttek, hogy megcsináljuk a vulkánt, ami csütörtökre kellett. Este együtt vacsoráztam Móni családjával. Egy kis olvasás után el is aludtunk.


2010.02.17. szerda
Reggel kicsit elaludtunk és Móni majdnem itthon felejtett. Leskelődtem a zsebéből, már nagyon sok gyereket ismerek a suliban! Hát lenne mit mesélnem, ha valaki kíváncsi! Délután Mónival és Bundással (a legújabb barátommal) játszottunk,és a kutya annyira összenyalogatott, hogy meg kellett fürdenem. Jó volt a meleg vízben pancsolni!


2010.02.18. csütörtök
Ma korán keltünk, mert a vulkánt be kellett vinnünk magunkkal a suliba. Móniék egy bemutatót is készítettek, Enikő néni meg is dicsért. Én is büszke voltam rá, mert a héten segítettem neki a tanulásban. Délután teniszen a padon ültem, mert nekem nem jutott ütő.


2010.02.19.péntek.
Hurrá!Jön a hét vége! Már csak pár órát kell végigülni, aztán játszhatunk, zenét hallgathatunk. Suli után beszélgettünk a lányokkal és gyakoroltunk a Herman-sztárra, aztán hazamentünk.
Délután játszottunk egy kicsit, néztünk egy filmet (New Moont,ami feliratos volt). Este együtt olvastam Mónival az egyik könyvét, az Olimposz lányait.


2010.02.20.szombat
Egész délelőtt Móni Beszéd és Írás könyvét kerestük.Hiába segített Bundi is, nem találtuk meg. Móni és anyukája megrendelték, jövő hét elején már meg is érkezik.
Ma palacsintát sütöttünk, Mónival együtt dobáltuk,néha sikerült is megfordítani. Este együtt megnéztünk egy ifjúsági filmet, az Ugorj be! címűt. Ki akarom próbálni az ugró kötelezést.


2010.02.21. vasárnap.
Ez az utolsó napom Móninál. Jól éreztem magam vele, Bundit is kedvelem. Szerintem ők is szeretnek engem.
Segítettek megigazítani a masnimat, így már nem lóg a szemembe.
Elbúcsúzom tőlük, azután megyek aludni.
Vajon holnap kihez kerülök?
Itt egy kép rólam és Bundiról:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése