2010. február 14., vasárnap

Nikinél

2010 február 12
Ma Nikinek csak 4 órája volt. Niki barátnője ma tartotta a születésnapi buliját. Ebéd után Anna anyukája már várt minket. Anna az összes lányt meghívta az osztályból. Ez egy korcsolyás buli volt.Tatabányán volt korcsolya pálya. Mikor oda értünk rögtön felvettük a korcsolyát és mentünk korcsolyázni. Niki egyik osztálytársa, Judit nagyon jól korcsolyázik. Jó volt nézni őket. Este nagyon fáradt voltam ezért hamar lefeküdtem.

2010 február 13
A ma délelőttöt pihenéssel töltöttem. Délután Niki nem volt otthon, mert ő és pár barátnője vulkánt készítettek. Kora este átjöttek Niki kereszt szülei és Niki unokaöccse. Este még filmet néztünk majd lefeküdtünk aludni.

2010 február 14
Ma Nikinek tanulnia kellett.... Este megjöttek Niki szülei.Sokat meséltek. Végül mégsem ma mentek el Niki nagyszülei. Ma is nagyon elfáradtam úgyhogy ma is hamar lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése