2010. február 11., csütörtök

Petrával töltöttem egy hetet...

Hétfő:
A mai napon Éva néni Petrának adott oda. Egy egész hétig nála fogok lakni! Ma inkább csak ismerkedtünk. Petra be is mutatott az egész családjának.

Kedd:
A mai nap Petra elvitt engem az iskolába. Amíg neki órája volt én az iskolatáskájában szunyókáltam. Az iskola után Petra táncra ment. Mikor hazaért be is mutatta nekem az egyik táncát.

Szerda:
A mai nap nagy nap volt. Petra egész héten a klarinét előadásra készült. Petra először elment a nagymamájához, megírta a leckéjét és már ment is az előadásra. Én is megnéztem őt! Nagyon tetszett!

Csütörtök:
Ma nagyon szépen esett a hó! Én Petráéknál maradtam és az ablakból figyeltem a hóesést. Mikor Petra hazaért kicsit pihent és elment aludni.

Péntek:
Ez a nap is nagyon jól telt! Az utolsó órára bejött Petráék régi osztálytársa, Panna is. Ez után Petra a nagymamájáéhoz ment. Evett a mamája frissen sült sütijéből, amit én is megkóstoltam! Nagyon finom volt!

Szombat:
Végre eljött a hétvége! Nagyon örültem! Ma Petra barátnőjének volt a szülinapja az ABS-ben, ahol bowlingoztzunk.

Vasárnap:
A vasárnap nem volt olyan mozgalmas, mert Petra tanult. De attól még nagyon jól éreztem magam nála!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése