2010. február 8., hétfő

Annánál

2010.02.01. hétfő

Ma Éva néni Annának adott oda. Míg Anna órán volt én a táskájában szunyókáltam.
Mikor hazaértünk Anna megírta a háziját, én pedig segítettem neki. Később bemutatott plüssállatainak, és persze én is köztük kaptam helyet.

2010.02.02. kedd

Ma is elkísértem Annát iskolába. Ameddig ő tanult én a táskájában rosszalkodtam: megettem egy cukorkát. Nagyon finom volt!
A 6. óra után farsangi próba volt. Nekem már elég jól megy a tánc!

2010.02.03. szerda

Ma egész nap jól viselkedtem Anna táskájában. Délután elkísérhettem Annát kerámia szakkörre, ahol nagyon jól éreztem magam. Mikor hazaértünk megvacsoráztunk, majd lefeküdtünk aludni.

2010.02.04. csütörtök

Első órában a lányokkal és Annával néztem a főpróbát, ami nagyon tetszett.
Második órában Annáék is elpróbálták jelmezzel a táncot a többi osztály előtt. Szerintem nagyon csinosak és ügyesek voltak.

2010.02.04. péntek

Ma délelőtt is Anna táskájában aludtam. A negyedik órában farsangi próba volt.
Ez után Anna anyukája hazavitt bennünket. Otthon megcsinálta Anna haját, kifestette a körmét és kisminkelte a farsangra.
Negyed 4-kor elindultunk a farsangra. Annáék majdnem utolsóként léptek fel. Nekem nagyon tetszett a tánc.
Ez után volt a tombola. Annáék nem nyertek semmit, de jól szórakoztunk.
8-kor kezdődött a disco. (Én is táncoltam!)

2010.02.06. szombat

Ma elkísértem Annát a nagypapája 60. születésnapjára, ahol nagyon jól mulattunk, finomat ettünk és jót korcsolyáztunk.

2010.02.07. vasárnap

Ma megünnepelte Anna családja, Anna 11. születésnapját.
Anna anyukája sokat készült az ünnepi ebédre, ami nagyon finom volt.
Anna sok szép ajándékot kapott. (ruha, pizsama, társas stb.)

2010.02.08. hétfő
Ma Anna visszaadott Éva néninek, hogy a következő hetet egy másik gyereknél tölthessem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése